Trappstegsmatta

Våran trappa är väldigt ful, eller själva plastmattan är inte alls fin. Jag kommer definitivt att köpa trappstegsmatta till våran trappa så jag har redan nu tittat lite efter den rätta och jag tror att jag har hittat det. Hittade även två Google bilder med mattor som jag gillar. 
 
 Heltäckande och svart.
 Skulle även kunna tänka mig att bara ha matta på och sedan måla vitt på kanten.
 
 Fluffsig och mjuk matta. Skulle kanske kunna tänka mig att ha ett sånt tyg. Det är svart färg vi vill ha. Den största anledningen vill varför vi vill ha trappstegsmatta är för att det ger en varmare och mer hemtrevlig känsla när man går ner för trappa.
 

Kommentarer:

1 Ninis74:

skriven

Håller med dig, vi har precis målat våra trappor vita och det saknas något :) Blir nog att sätta dit antingen halvmånemattor eller täcka enbart trappstegen.

Kommentera här: