Lite bilder på sovrummet!

Jag har ju aldrig visat det så jag tog några bilder. En helbild kommer sen när jag har sovrummet som projekt.

  1. Två nya garderober i sovrummet, fyndade på jysk förra veckan!
  2. Det var en köp vi borde gjort direkt vi flytta in, för kläderna som inte rymts i walk i the clothsen har legat i sopsäckar i ett förråd i sovrummet
  3. så nu har vi ett tomt förråd eller jag har fyllt det med en hylla, krockar hängda med vinterjackor, en bokhylla som ska användas som förvaring av medicin, skjölmedel osv men just nu ligger täckbyxorna där. Damsugarn, verktygslådan och skurhinken är också gömda i förrådet. 
  4. Nytt påslakan har vi också köpt
 
 1.
 
 
 
 
2. 
Observera att jontes hylla är överst, därefter oreda:).
 
3. 
 Förrådet
 
4. 
 Inte riktigt min stil men det var Jonte som valde bara för att det är en döskalle på baksidan av påslakandet. 
 
 
 
 

Kommentera här: