Projektet

Ni kanske vill veta hur det går med mitt projektet och vart jag just nu ligger?!
För en månad sen då jag lämna bloggens uppdatering åt sidan så var jag på finrummet. Jag är där även idag. Egentligen var jag klar med den men jag lämnade tillbaka ljusstacken då jag absolut inte var nöjd med den. Jag vet vilken jag vill ha men den får vänta för den var så dyr men det är värt väntan, helt klart. Allt annat kortvarigt är klart men jag har inte hoppat till biorummet än utan det har bara blivit att det fina jag hittar, det köper jag. Men nu ska jag landa igen och fokusera på biorummet. Vad min plan är där får ni se i nästa inlägg.
  1. Köket 
  2. Finrummet
  • Stor ljusstake 
  • Gardiner
  • Soffkuddar
  • Matta
Långvarigt 
  • Stolar
  • Ny tv
  • Nytt tvrumsbord
  • Nytt köksbord
  • Högtalare


  1. Biorummet
  2. Sovrummet
  3. Hallen uppe
  4. Badrummet nere
  5. Hallen nere
  6. Badrummet uppe
  7. Balkongen
 
En sommarbild från förra året i brist på bilder till inlägget.
* Nu är det sommar!

Kommentera här: