Äntligen kan jag blogga

Nu har vi äntligen fått allt fixat och dragit igång internet så nu blir det blogga på som vanligt igen. Nu har vi bott här i 1 vecka och 1 dag och vi trivs jätte bra här. Kan tänka mig att det blir några år här innan vi är redo för hus.
 
Jag försöker att bara lägga fokuset på köket just nu men det är så himla svårt. Vill börja lite överallt men det är då det blir dåligt för då glömmer man av att titta på helheten och problemet blir då att det du inrett inte ser fint ut för att helheten atomatiskt blir katastrof. Min tanke är att fokusera först och främst på helheten men såklart även på varje liten detaljerna eftersom att det är det som gör helheten fin. Därför blir det bäst om man inreder rum för rum och låter huvudet och ögonen se och fokusera på bara de rummet hela tiden. Man ska även lägga upp en plan och ha framförhållning innan man börja sätta upp saker och skapa onödiga hål i väggen av missnöjdhet osv. Köket behöver några få saker till innan det är komplett för mig men dom sakerna tar vi i ett annat inlägg. 
 
 
 
Mitt tips till er. Ha en vitgrund och bygg upp med glada färgklickar här och var efter dina favorit färger. Det kan sällan bli fel med vitt. 

Kommentera här: