Ikea

I fredags vaknade vi 8.00 och började rulla mot Happaranda(IKEA) 9.00. 
Dagen var så roligt och bra. Vi stor handlade och hittade så mycket fint. Är super nöjd med varenda grej. Ska bli så roligt att sätta upp allt. Just nu får dom ligga kvar i Ikea påsen och vänta. Varje gång jag går förbi den blir jag så glad så jag ser nått fint sticka upp. Något som faktiskt jag har valt med hjärtat, det är då jag är 100 % nöjd. Sakerna vi har just nu är beggade, ärvda, spontan köpta och presenter. Visst en lägenhet ska egenligen bestå av sånna saker men för att jag ska vara nöjd så måste jag själv få välja allt. Hur som så fick vi med oss bland annat
 
Karaff, blommor, tallrikar, glas, badrumsmatta, varmvattenskanna, stång i kaklet, vasar, ljushållare, lampa och massa mer.
 
Är så hääääääääär nöjd ♥
 
 
 
 
 
 
 
  

Kommentera här: