Skåphandtag

Det här med att byta skåphandtag är lättare sagt än gjort. Vi skulle köpa på Ikea men hade glömt att mäta hur långa våra gamla var så det blev inge köp där. Nu när vi flyttat och fått se våra handtag så upptäckte vi att hantagen satt på helt fel plats så tur att vi inte köpte några. Vi hade velat ha handtaget under skåpen men nu har dom redan gjort hål så vi har inge val än att anpassa oss. 

Dom här har vi nu
 
 


Här har ni några som jag funderar på att välja. Jag har rangordnat dom efter den jag gillar mest.
 
 
Enkla, stilrena men ändå ovanliga och lyxiga. Hittar ingen nackdel. 
 
 Tar inte stor plats och är enkla. Det är exakt det jag är ute efter men vill ju samtidigt att dom ska sticka ut för dom här är så vanliga i hem. 
Jag älskar att dom inte är raka utan att det är gropar och ränder i den, det gör dom snyggare. Dock gillar ja inte att dom är så breda. Jag vill helst inte att handtagen tar för mycket plats så ögat atomatiskt tittar först på dom.
 
Jag tror att det kan se för mycket ut med massa såna här handtag i ditt synfält. För kladdigt men när du tittar nära på dom, är dom hur vackra som helst. Dock finns dom inte i Sverige.
 
 

Kommentera här: