Inhandlats sen sist

Frånvaron har blivit allt för ofta. Det har funnits viktigare saker att göra om dagarna och då har jag helt glömt bort att jag har bloggen. Men nu är jag tillbaka. Vad har handlats sen sist? Ganska mycket faktiskt.
 
Två sängbords lampor
 ÅRSTID Bordslampa IKEA Skärmen av textil ger ett mjukt och dekorativt  ljus.
 
En damsugare (Inte rätt färg men den ser ungefär ut som den)
 
Tvrumsbordet har kommit efter lång väntan.
Vit päls överkast (fake såklart - bilden är från google och stämmer inte med min)
 
Tavel ram 4st (Svarta & vita)
Tre "tripptrapptrull" golv ljusstacke med fake diamant hängandes ner
 
Hitta ingen bild, tyvärr!
 
 
 
Har glömt massa men är så sjukt trött att jag inte orkar mer idag. Det är gameover.
Visar bilder på allt nån annan gång. 
 
 

Kommentera här: